Last but not least

Bon dia a tots ( ses totes també estan incloses ) ¡
Bé ,com veieu soc la pitjor alumna. El meu treball està fora de termini, és incomplet i no respecta les normes.
Només votaré a la millor novel•la, bé la millor novel•la que jo he llegit, “Contra el viento del norte “ d’en Daniel Glattauer. És una novel•la epistolar en versió moderna, és divertida, àgil, intrigant, inclús la qualificaria com una novel•la fresca. En resum molt recomanable per llegir durant les vacances, que per cert encara no hem començat. Existeix una segona part, “ Cada siete olas “, però per jo totalment prescindible.

2 respostes a “Last but not least

  1. Pau, l’alegria per veure’t pel bloc és tan gran que ni m’havia fixat que estàs fora de termini. Ara bé, vistes les faltes d’escrúpols del president de l’escala, ai no, del bloc, no crec que s’atrevesqui a dir-te res que no sigui felicitar-te. Jo no crec llegir aquest llibre, però potser a na Mercè li fas venir ganes.

  2. Ostres, Jo també l’he posada. No sabia que hi havia una segona part peró, la m’estalviaré després del teu comentari. És original com està escrita, a que sí?

Deixa un comentari