Per xerrar de llibres i altres coses

Cita anual

Quasi a la darrera hora, darrer minut i darrer segon, però vull complir amb la meva cita i fer una entrada al blog, la única que faig cada any. Jo si que em recordo de quins llibres he llegit, no perquè tingui més memòria que en Thabis, si no perquè els tinc apuntats.

Repassant la meva llista, que no és molt llarga, ni original , ni profunda ni filosòfica, em decideixo per fer un homenatge a na J. K. Rowling. Amb els seus dos nous llibres; “ Una vacante inesperada “ i “ El canto del cuco “, ha demostrat, des de la meva modesta opinió, que l’èxit de’n Potter, no va ser casual.

Amb “ Una vacante inesperada “, va construir quasi d’un no res, una història divertida, diferent i extraordinàriament representativa de la societat d’un petit poble d’Anglaterra.

El segon llibre, publicat amb el pseudònim de Robert Galbrath “ El canto del cuco “, es submergeix en el món de la novel·la policíaca, on la història captiva des del primer instat al lector. Té tots els ingredients per convidar a la lectura; està ben construïda, és intrigant, sorprenent , molt ben ambientada i amb uns protagonistes que combinen la simpatia, la naturalitat i la complexitat de la naturalesa humana. En definitiva i sens dubte, som molts els lectors, que estam esperant ansiosos la pròxima novel·la de na J. K. Rowling, tant si són noves aventures de l’equip de detectius del canto del cuco o si es decideix per seguir sorprenen als lectors i transportar-nos a móns desconeguts…… o coneguts.

Anuncis

Comments on: "Cita anual" (2)

  1. Quina alegria veure’t pel blog; només per això ja val la pena la cita anual. Tenc pendent (com unes 500 novel.les negres més) El cant del cucut; mem si aquest estiu La verit… (i el beisbol) me deixa temps per llegir-la.

    • Jaume, crec que aquesta te l’has de posar obligatòria, per moltes raons que no diré ara. Estic d’acord amb na Pau en tot el que diu sobre la novel.la. Pau, em sembla que ja ha sortit en anglès o està a punt de sortir, la segona aventura dels personatges de El cant del cucut. La llegirem segur.

Deixa un comentari

Llibres i amics

Per xerrar de llibres i altres coses

Per xerrar de llibres i altres coses

L'illa dels llibres

Per xerrar de llibres i altres coses

Les Contraportades

Un bloc, sobretot, sobre llibres

Naucoris

Literatura & Companyia

