Per xerrar de llibres i altres coses

Enguany no he anotat tot el que he llegit i com tampoc he fet entrada, ara no ho record. Això ajudarà a que la meva tria sigui escueta.

Els llibres llegits que més m’han agradat  han estat:

-en la categoria de contes (l’únic que he llegit en aquesta categoria): Estimada vida de n’Alice Munro.

-en la categoria d’assaig (no és l’ únic però s’hi fa aprop): Filosofia per a viure d’en Joaquim Sala.

– en la categoria de novel·la negra: La veritat sobre el cas Harry Quebert de Joel Dicker. Em sap greu Jaume. , però desbanca a na Viveca .

– en la categoria de novel·la a seques: El secret del meu turbant de na Nadia Ghulam.

Bon estiu lectors/es!!

Anuncis

Comments on: "Millor llibre llegit el 2013-14" (1)

  1. Bé, na Viveca sé que t’ha agradat, i ja me basta. El meu veredicte sobre La verit… arribarà aquest estiu, en don la meva paraula.

Deixa un comentari

Llibres i amics

Per xerrar de llibres i altres coses

Per xerrar de llibres i altres coses

L'illa dels llibres

Per xerrar de llibres i altres coses

Les Contraportades

Un bloc, sobretot, sobre llibres

Naucoris

Literatura & Companyia

