Per xerrar de llibres i altres coses

La meva tria 2014-2015

Enguany he llegit diverses coses interessants. Com a millor llibre triaré el premi llibreter 2014 del qual podreu trobar la ressenya al blog, i és

Wajdi Mouawad  Ànima

De novel.les publicades anteriorment triaré

John Irving Oració per a Owen

De novel.la catalana el descobriment de

Marta Rojals Primavera, estiu, etcètera.  i  L’altra

De novel.la italiana, la novetat del professor

Umberto Eco Numero zero 

i  a les novel.les mig costumistes, mig negres de la sèrie del Barlume de Marco Malvaldi les declar les lectures més simpàtiques d’aquest any.

Dels clàssics

Grans esperances de Charles Dickens

De novel.la negra, m’he posat al dia amb Jo Nesbo i Michael Connelly, d’ells triaré

Jo Nesbo El lleopard

Michael Connelly La caja negra

i també el segon lliurament de

Robert Galbraith  El cuc de seda

D’assaig, Postguerra de Toni Judt, perquè m’ha ensenyat moltes coses que no sabia

I finalment, en la nova categoria de novel.la sobrevalorada

Donna Tartt El jilguero

Anuncis

Comments on: "La meva tria 2014-2015" (3)

  1. Sa categoria “novel.les publicades anteriorment” no m’ha quedat del tot clara. Anteriorment a qué?

  2. Jo ho havia entès. Benet, m’ha fet molta gràcia la darrera categoria: novel.la sobrevalorada. La veritat és que està molt bé, anirem pensant en ella en el futur.

    De la resta, t’he de comentar el mateix que dic a l’entrada d’en Thabis: on són les ressenyes que falten? Sé que n’estàs preparant unes quantes, però m’agradaria veure aviat les d’en Malvaldi. És que el vull llegir aquest estiu…

Deixa un comentari

Llibres i amics

Per xerrar de llibres i altres coses

Per xerrar de llibres i altres coses

L'illa dels llibres

Per xerrar de llibres i altres coses

Les Contraportades

Un bloc, sobretot, sobre llibres

Naucoris

Literatura & Companyia

