Per xerrar de llibres i altres coses

En aquesta novel·la es narren dues històries allunyades en l’espai i temps, però que conflueixen i es troben. Per una banda tenim a n’Aroa, una joveneta nascuda en un harem a l’Aràbia Saudita, que fuig i arriba a Barcelona. A partir d’aquí comencen una sèrie de problemes que no podrà solucionar tota sola. Aquesta història està situada en el temps actual i a mi se m’ha fet una mica lenta. L’altra història, que a mi és la que més m’ha atrapat, és la de na Xahrazad, la de Les mil i una nits.

Un dels temes principals és la solidaritat entre dones que davant l’adversitat i la traïció saben mantenir-se unides i  confiar les unes amb les altres. També crec que els personatges principals masculins són bojos i menystenen a les dones. I aquells que els hi fan costat són personatges secundaris.

La meva modesta opinió és que aquesta és una novel·la que et fa passar una bona estona , però no és d’aquelles que t’enganxa tant que no la pots deixar, com em va passar amb Orient, Occident i amb Màrmara.

He trobat passatges massa repetitius i la història de n’Aroa amb en Henry no m’ha acabat de fer el pes. Tot i això la disfrutareu.
portada_quan-siguis-lliure_maria-de-la-pau-janer-mulet_201504140944

Anuncis

Comments on: "Quan siguis lliure. Maria de la Pau Janer" (4)

  1. Si a tu no t’ha acabat d’enganxar, què me passaria a mi? Per cert, veig que te n’has sortit amb la imatge!

  2. Per cert, encara no teníem na Maria de la Pau Janer en el blog! Ja tocava!

  3. Jo, com tu, havia llegit algunes novel.les anteriors d’aquesta autora. Ho vaig fer quan tothom es ficava amb ella per ser filla de qui era i pel seu protagonisme mediàtic. Em van semblar novel.letes senzilles i entretingudes, però no massa més. Orient-occident no estava malament. en fí, crec que de moment passaré i et faré més cas amb l’altra recomanació que has fet a continuació d’aquesta.

Deixa un comentari

Llibres i amics

Per xerrar de llibres i altres coses

Per xerrar de llibres i altres coses

L'illa dels llibres

Per xerrar de llibres i altres coses

Les Contraportades

Un bloc, sobretot, sobre llibres

Naucoris

Literatura & Companyia

